Klachtenregeling

Baat accountants & adviseurs staat voor optimale dienstverlening. Mocht u desondanks niet tevreden zijn, verzoeken wij u om dit kenbaar te maken aan onze debiteurenadministratie, te bereiken op telefoonnummer +31 475 729 214. Er kan dan snel naar een adequate oplossing gezocht worden.
Elke klacht wordt met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld. U krijgt binnen enkele dagen een bevestiging en indien mogelijk ook een inhoudelijke reactie of een voorstel voor een oplossing. Het is mogelijk dat wij contact met u opnemen voor nadere toelichting of aanvullende informatie. Uiteraard zal er zorgvuldig met uw vertrouwelijke informatie worden omgegaan.
Baat handelt een klacht in principe altijd binnen drie weken af. Is dit niet mogelijk, dan wordt u op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Na afronding ontvangt u een schriftelijke bevestiging van de uitkomst van de procedure.Ten slotte: bij Baat werken professionals, die gegronde kritiek waarderen. Dit geeft ons namelijk de mogelijkheid om onze dienstverlening nog verder te optimaliseren. Klachten wegen zwaar in de evaluatie van onze organisatie, dus waar mogelijk worden maatregelen genomen om herhaling te voorkomen.